Claritate pentru afacerea ta

FinLight te ajută sa înțelegi mai bine cum operațiunile companiei generează profitul și fluxul de numerar. Având aceste informații, poți eficientiza operațiunile pentru a maximiza profitul și pentru a genera un flux de numerar sănătos in condiții de stabilitate pentru compania ta.

Cum facem asta?  Simplu și eficient:

  • Preluam datele din contabilitatea firmei, le verificam* și apoi le transformam in informații utilizabile

  • Sintetizam informațiile și prezentam imaginea de ansamblu a firmei in Panoul de Control

  • Prezentam detalii despre elementele panoului de control printr-un set predefinit de rapoarte financiare

  • Iți oferim asistenta de specialitate, in cazul in care ai nevoie de ajutor pentru a înțelege mai bine informațiile prezentate

Preluarea datelor și transformarea lor in informații utilizabile

Preluarea datelor in platforma FinLight se face in felul următor:

  • Se exportă din soft-ul de contabilitate Balanta Contabilă pentru luna de la care se va prezenta raportarea financiară (ex: Ianuarie 2018 )

  • Se exportă din soft-ul de contabilitate Registrul Jurnal pentru perioada ulterioară datei de la care începem raportarea (ex: Ianuarie 2018- Februarie 2020)

  • Cele doua seturi de date se importă in platforma FinLight

  • Datele importate sunt verificate* și transformate in Informații utilizabile

Tot procesul durează maxim 20 de minute pentru importul și prelucrarea inițiala a datelor, apoi aproximativ 5 minute in fiecare luna, pentru importului Registrului Jurnal din ultima luna raportata.

Panou de control

Panoul de control prezintă imaginea de ansamblu a Companiei, sintetizata într-un singur ecran, utilizând 5 elemente de raportare critice:

  • Contul de profit și pierdere, prezentat ca sinteza a rezultatului financial al companiei obținut in urma desfășurării activității operaționale

  • Fluxul de numerar, descris de încasări, plați și sold numerar la finalul perioadei

  • Contul de profit și pierdere, prezentat ca măsura al performantei companiei

  • Capitalul de lucru, prezentat ca măsura a stabilității  companiei pe termen scurt

  • Structura de finanțare, prezentata ca măsura a stabilității pe termen lung și costul finanțării, prezentat ca măsura a prețului plătit  pentru resurse de finanțare

Fiecare dintre aceste elemente sunt detaliate alături de un raport financiar aferent, prezentat într-o forma simpla și intuitiva.

Rapoarte financiare

Rapoartele financiare oferă informații detaliate, prezentate într-un mod ușor de urmărit de către toate categoriile de utilizatori, de la acționarii care doresc sa iți tina afacerea sub control pana la specialiștii in finanțe. Rapoartele financiare cuprind:

  • informațiile de care ai nevoie pentru a-ti înțelege mai bine compania din perspectiva financiara

  • prezentări tabelare ale cifrelor la nivel de luna și an

  • prezentări grafice ale informațiilor

  • detalii și explicații ce te vor ajuta sa interpretezi fiecare element, fie ca este vorba despre un anumit concept/indicator financiar sau grafic

Rapoartelor financiare pre-configurate de noi sunt construite astfel încât sa poți evalua măsura in care anumite acțiuni/operațiuni influențează profitul, fluxul de numerar și stabilitatea companiei.

Rapoartele financiare pot fi reconfigurate, la cerere, in funcție de solicitările tale legate de nevoia ta de informație.

Întrebări și răspunsuri (Q&A)

FinLight te ajuta sa crești profitul și sa îmbunătățești stabilitatea Companiei. Cum? Prin următoarele analize ce sunt disponibile prin intermediul platformei:

  • analiza Contului de profit și pierdere  pentru a înțelege mai bine corelațiile dintre nivelul de venituri,categorii de cheltuieli, profit și încasări
    • analiza evoluție venituri pentru a eficientiza sursele de profit
    • analiza supravegherea cheltuielilor pentru evitarea ieșirilor nedorite de numerar (costuri fixe, costuri variabile, etc)
  • analiza Bilanțului ce reflecta poziția financiara a Companiei in legătura cu:
    • stabilitatea companiei pe termen scurt – analiza capital de lucru
    • structura de finanțare – cat de eficienta este structura de finanțare actuala in ceea ce privește: nivelul creditului furnizor, finanțările bancare, implicarea asociaților in structura de finanțare, etc)
  • analiza Flux de numerar – înțelege exact de unde vin banii și unde se duc și corelațiile dintre:
    • Vânzări și încasări 
    • Cheltuieli și plați
    • Profit și flux net de numerar
    • Capitalizare și disponibil de numerar

Știm ca pentru astfel de analize este posibil sa ai nevoie de asistenta și din acest motiv toate abonamentele FinLight au incluse și o componenta de asistenta tehnica in domeniul financiar.

FinLight este singura platforma disponibila care ofera acest tip de servicii, avand in vedere ca:
  • FinLight utilizează datele contabile brute de baza (înregistrări pe fiecare tranzacție) ce oferă access la informații clare și detaliate, spre deosebire de restul rapoartelor financiare ce utilizează date financiare publice agregate ce nu pot fi folosite decât pentru pentru construcția unei raportări financiare  neclare.
  • Raportarea FinLight este mai relevanta pentru ca:
    • este disponibila imediat după efectuarea înregistrărilor contabile, spre deosebire alte rapoarte ce oferă informații la aproximativ 6 luni după închiderea situațiilor financiare
    • oferă informații cu frecventa lunara, spre deosebire de rapoartele financiare disponibile ce oferă informații cu frecventa semi-anuala sau anuala.
    • Raportarea FinLight poate fi personalizata și adaptata in funcție de solicitările utilizatorilor

Asociati/Actionari, directorilor generali, directorilor financiari, controlorilor financiari, contabililor, controlorilor de credit, analistilor financiari, etc.

Tuturor companiilor antreprenoriale ce nu dispun de o soluție funcționala de raportare financiară care să răspundă nevoilor de raportare ale managementului, acționarilor, etc.

Da. FinLight este conceputa in asa fel incat sa poata fi utilizata de o gama larga de utilizatori (de la incepatori in ale Finantelor pana la Specialisti) si are implementat un sistem de asistenta (Ajutor real) conceput sa ofere detalii despre conceptele utilizate. Daca pentru elemente mai avansate ai nevoie totusi de ajutor, iti stam la dispozitie.

Vrei sa vorbim?

Ai nevoie de asistenta specializata sau ai orice fel de intrebari? Suntem aici sa te ajutam .